Hoppa till innehåll

Pvp Världar Kommer Snart Ut!

Gäst Aso100

Rekommendera inlägg

Gäst Aso100

Hej!

Idag när jag kollade på runescapes hemsida så läste jag att PvP Världarna håller på att komma ut. Detta sker i Oktober.Vi vet inte exakt vilken datum, men det stog i Oktober. De som vill delta kommer att finna ett antal skillnader till den vanliga set-up på PVP världar. Först och främst, kommer du att kunna bekämpa människor ganska mycket som helst, så länge som deras Combat nivå liknar din (inom ett visst antal nivåer). Detta innebär att nästan överallt är farligt. Vissa platser, t.ex. banker och återuppstå punkter, kommer att anses vara "säkra" och inte bekämpa kommer att kunna ske där, och några av de minigames kommer att funktionshindrade (du kommer inte att kunna PK lagkamrater samtidigt som du spelar Castle Wars, för exempel) men många kommer fortfarande att vara aktiva. Andra platser, exempelvis Falador, Varrock och hela vildmarken, kommer att övervägas "hot spots" där de riskerar att bli ännu större och en högre koncentration av motståndare. Har du någonsin funnit dig själv vill säga, "Titta, det är mitt träd. Om du inte slutar hugga det ... Kommer jag att hugga dig! "Det låter häftigt, va? Ja, men där kunde du göra det? Och när? Svaren är PVP världar och Oktober!

Källa: http://news.runescape.com/p=kKmok3kJqOeN6D...item.ws?id=1434

Redigerat av Aso100
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...