Hurricane Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Häj, direkt till saken.. Jag laddade ner MSN 8.5 men när jag skulle installera det så kommer det upp en ruta där det står typ "Du har redan en nyare version av MSN, för att installera en äldre version så måste du först radera den nyare", eller något sånt. Men jag har inte MSN överhuvudtaget, eftersom jag raderade det för någon dag sedan (det var version 8.5 Beta). Är det någon här som vet hur man kan få det att fungera..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 4 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 Varför laddar du inte bara ner Windows Live? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 4 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Oktober 2008 (redigerat) Samma felmeddelande där också Redigerat 4 Oktober 2008 av Strato Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Sök igenom hela datorn efter den nya versionen. Det kan också vara att om du har tatt bort den nya så har kanske någon fil stannat kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.