Alla mina lärare är super, förutom min engelsk lärare som är fast i hippie perioden.
Lärarna är även som PussyCat nämnde, man kan skoja med dom om allt.
Alla mina lärare är super, förutom min engelsk lärare som är fast i hippie perioden.
Lärarna är även som PussyCat nämnde, man kan skoja med dom om allt.
Mina lärare är väl rätt bra, förutom Svenska- och fysik lärarna. Vår Svenska lärare kan knappt säga åt de som pratar utan verkar tro att dem kommer att bli tysta av sig själva, och vår fysik lärare kan inte förklara.
Men matte/NO(kemi och biologi) läraren och SO läraren är bäst. :D
Nej, bara pedofiler. :cry:
alla suger utan SO läraren som jag känt i 8 år O.o
↗ till inläggetmina ä hemska.
kvarsittning för att tappa en penna under en lektion och minsta ord man säger=uppskrivning
Fyfan vad skönt med sånna lärare.
↗ till inläggetSärskrivningar :rolleyes:Mina lärare är väl rätt bra, förutom Svenska- och fysik lärarna. Vår Svenska lärare kan knappt säga åt de som pratar utan verkar tro att dem kommer att bli tysta av sig själva, och vår fysik lärare kan inte förklara.Men matte/NO(kemi och biologi) läraren och SO läraren är bäst. :D
Alla är bra utom svenska/engelska läraren :angry: musik läraren är bäst :D
Har flera bra lärare, men den bästa är Martin Hällgren, min teknik- och fysiklärare.
Han har så j*vla skön stajl, och så spelar han förstås i DLK :lol:
MIna lärare suger.
Jag tycker att lärarna på skolan jag går på är duktiga.
kalla mig Åke.
De flesta är bra.
Som jag skrev i en annan tråd gillar jag inte min svenskalärare som gav mig G när jag hade skrivit en 10 sidor uppsats om min prao :(
eller kanske bertil
Eller kanske skaffa ett liv..
Min SO lärare är som en påse pommes frites hon är konstig..
Ja, jag har bra lärare i skolan. Alla är trevliga och positiva till allt jag gör.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in