Hej. Har ni bra lärare på eran skola.?
På min skola har vi ganska bra lärare. Nåra gillar jag mer och nåra gillar jag mindre :D
Hej. Har ni bra lärare på eran skola.?
På min skola har vi ganska bra lärare. Nåra gillar jag mer och nåra gillar jag mindre :D
↗ till inläggetHej. Har ni bra lärare på eran skola.?
Ganska.
Vi har väll en rätt så bra lärare.
Men våran bildlärare är störande ;)
bra lärare? vad är de för något?
Engelska läraren och Samhälls läraren är inge bra. Resten är typ underbara. ;D
Min SO-lärare är ju jätte-kul :) Resten är ok.
↗ till inläggetUhm. Beror på vad du menar med "bra", lärare? Alla lärare är bra. Du menar typ favorit lärare?Hej. Har ni bra lärare på eran skola.?
Jag har en favorit, våran samhällskunskaps lärare:P Hon är skit snygg. ^^
↗ till inläggetMin SO-lärare är ju jätte-kul :) Resten är ok.
Aa jag menar typ favorilärare ;)
↗ till inläggetUhm. Beror på vad du menar med "bra", lärare? Alla lärare är bra. Du menar typ favorit lärare?Hej. Har ni bra lärare på eran skola.?
Aa jag minar typ favoritlärare ;)
↗ till inlägget↗ till inläggetUhm. Beror på vad du menar med "bra", lärare? Alla lärare är bra. Du menar typ favorit lärare?Hej. Har ni bra lärare på eran skola.?
Bara därför? ^___^
På min skola är det inge fel med lärarna.
vi har typ duktiga lärare i skolan ;)
mina ä hemska.
kvarsittning för att tappa en penna under en lektion och minsta ord man säger=uppskrivning
↗ till inläggetväldigt hemska.jag har ingen favorit lärare men dom är rätt så bramina ä hemska.
kvarsittning för att tappa en penna under en lektion och minsta ord man säger=uppskrivning
Tycker att alla lärare är bra änsålänge.
Inga bra.
Hade kör idag på min lunchrast. Flera från klassen ar också där - så vi gick & åt efter kören ( våran SO lektion började då, men man måste ju äta lixom).
Iallfall, när vi alla hade ätit färdigt så gick vi till våra skåp & tog ut böckerna & så vidare gick vi till lektionen.
Fast ja, jag var ju tvungen att göra mina behov på to-a-l-ett-en h3h3. -.-
Så, när jag väl skulle gå in till lektionen (via våran feta & stora korridor - det är en lång korridor med massa studie hallar & salar som bara lärararna har nyckel till, och man måste alltid gå igenom en sån dör för att komma till klassrummet/elelr vart du nu ska).
Jag stod där & bankade som f*n i ca 25 minuter & jag ringde typ alla i min klass för att någon skulle kunna komma & öppna åt mig ( går bar att öppna inifrån utan nyckel).
Men ingen svarade på sms/samtalen jag ringde.
Blev arg, väldigt arg. En lärare kom förbi & öppnade åt mig, snällt av honom.
När jag kommer in till klassrummet så sitter alla & jobbar. Och min SO lärare blev helt förvånad att jag kom in!?
Mina polare sa att dom inte fick öppna åt mig, för att jag var & åt lektionstid. Som ungefär hela klassen var.
Fyfan säger jag bara, hon kommer inte få en chans till, hon är en bitch.
Okej Molesta, sluta skriv & istället för och.
Man äter när man har lunch, hinner man inte äta så skiter man i det. Du får helt enkelt välja, kör eller lunch, du kan inte göra både och. Dessutom för att sedan tro att bara för att du hade kör, kan dra ut på din lunch. När din lektion börjar, så ska du vara närvarande.
aa det har jag.jag har bra lärare alla tycker hon är bra :student:
Vi har 200 lärare på min skola, men dom flesta av mina lärare är bra.
Grymt bra lärare. Det är som ens bästa kompis. Du kan skämta och hålla på, bara det inte går över "gränsen".
De ligger lixom mer på "våran" nivå.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in