hyldran0 Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Nu är det så att jag nyligen köpte sacred gold alltså Sacred Underworld och Sacred Plus. Men när jag ska installera så kan jag klicka på allting runtomkring såsom manual och "quickstart" men i själva "Install" knappen :huh: Kan någon förklara för mig vad detta är för problem? Har Vista föresten och jag vet att man kan köra det spelet med en speciell patch men det måste installeras först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gimcor Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 Nu är det så att jag nyligen köpte sacred gold alltså Sacred Underworld och Sacred Plus. Men när jag ska installera så kan jag klicka på allting runtomkring såsom manual och "quickstart" men i själva "Install" knappen :huh: Kan någon förklara för mig vad detta är för problem? Har Vista föresten och jag vet att man kan köra det spelet med en speciell patch men det måste installeras först. Jag antar att du menar "inte själva install-knappen"? I så fall kan du prova att utforska CD:n och leta upp en exe-fil som heter setup och sedan köra den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 5 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2008 ja det var det jag menade och tack :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.