ThaNooB Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Skrivet 5 Oktober 2008 Är det någon som vet en sida där man kan ladda ner B-hop hacks (Bunnyhop) utan virus/spyware och gratis?
Craix Skrivet 5 Oktober 2008 Rapport Skrivet 5 Oktober 2008 kopiera in det här i din userconfig. bind "SPACE" "+bhop" alias +bhop "alias _special @bhop;@bhop" alias -bhop "alias _special" alias @bhop "special;wait;+jump;wait;-jump" sen får du binda space som det står där uppe, sen är det bara att hålla in space och hoppa på =)
Shiftz Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Skrivet 6 Oktober 2008 Bhop är inget hack de är ett script och sedan fattar jag inte hur de ska kunna finnas virus i text. puss
Gäst DoubleIsBack1 Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Skrivet 6 Oktober 2008 kopiera in det här i din userconfig. bind "SPACE" "+bhop" alias +bhop "alias _special @bhop;@bhop" alias -bhop "alias _special" alias @bhop "special;wait;+jump;wait;-jump" sen får du binda space som det står där uppe, sen är det bara att hålla in space och hoppa på =) Vart är userconfig? Den som vet, skicka pm!
Shiftz Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Skrivet 6 Oktober 2008 c program valve/steam/ steamapps/ dittaccnamn/ cstrike/ userconfig
ThaNooB Skrivet 6 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 6 Oktober 2008 Bhop är inget hack de är ett script och sedan fattar jag inte hur de ska kunna finnas virus i text. puss Förut hade jag hacks som jag laddat ner (fast de är inte säkra har jag kommit på xD) där fanns aimbot, wh och sånt och även B-hop.
Desajn Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Skrivet 6 Oktober 2008 (redigerat) Craix, Fixa aliasen till andra namn. Vad jag vet så tar hlguard ordet bhop. Den här ska inte Hlguard ta i alla fall. alias +x0283c "alias _special k739x12;k739x12" alias -x0283c "alias _special" alias k739x12 "+jump;wait;-jump;wait;special" Bind space "+x0283c" Spara koden till lulz.bat och kör den. Så kommer en fil att skapas automatiskt med random siffror. @ECHO off cls color 0A set w= set h= set /p w=Skriv in nagon random text: echo. set /p h=Skriv in vad du ska binda knappen till: if '%w%'=='' set w=xYu if '%h%'=='' set h=space set x=%w%%random% set y=%w%%random% set z=%random% echo // Kopiera koden under och lagg in i userconfig.cfg > %z%.cfg echo // Steam\Steamapps\DITT_Konto\Counter-Strike\Cstrike >> %z%.cfg echo. >> %z%.cfg echo Bind %h% "+%x%" >> %z%.cfg echo. >> %z%.cfg echo alias +%x% "alias _special %y%;%y%" >> %z%.cfg echo alias -%x% "alias _special" >> %z%.cfg echo alias %y% "+jump;wait;-jump;wait;special" >> %z%.cfg start notepad.exe %z%.cfg echo. echo. exit Redigerat 6 Oktober 2008 av Desajn
Raptomex Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Skrivet 9 Oktober 2008 Kan man bli bannad av deta.Nej.Man blir bannad av hacks. Wallhack, aimbot, speed boost o.s.v. Detta är ett script, och man blir inte bannad av scripts.
ThaNooB Skrivet 9 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 9 Oktober 2008 Man blir inte VAC-bannad av scripts. Men man kan bli server-bannad. Jag är ganska grym på att b-hoppa nu, utan fusk/hacks/script.
Gäst jagekung Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Skrivet 12 Oktober 2008 (redigerat) f*n vad nice man bunny jumpar ju sönder alla :D Redigerat 12 Oktober 2008 av jagekung
Rekommendera inlägg