Offspring9 Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2008 Hur mycke körde ni SSX tricky när ni fick det. Jag körde det då 2 timmar per dag! http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/6/6a/SSX_Tricky.jpg/256px-SSX_Tricky.jpg Det gjorde jag och jag fick till slut 2 miljoner med Marty. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 8 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2008 inte vet jag. Var 8 år när jag spelade det så jag kan gissa på att jag inte körde det 2 tim per dag iallafall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 9 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 inte vet jag. Var 8 år när jag spelade det så jag kan gissa på att jag inte körde det 2 tim per dag iallafallJa ha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wisse Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Typ 3tim per dag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 24 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Typ 3tim per dagNär fick du det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg