Gäst IngweCalanor Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Skrivet 6 Oktober 2008 Animal crossing city folk var ju mycket bättre än Animal Crossing: Let’s Go the City... Ge spelet ett ännu mer Dåligt namn, f*n asså och kolla på detta... <_< Nu kan du glömma titeln Animal Crossing: City Folk. Seså, glöm den bara. Det namnet existerar nämligen inte längre för den svenska marknaden. Det senaste Animal Crossing-spelet till Wii heter numera Animal Crossing: Let’s Go the City... taget från nintendos hemsida....................... Jag blir så j*vla lack!!! vad tycker ni om detta. Citera
Dicecursor Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Skrivet 6 Oktober 2008 Vad har detta med Wii att göra?? :huh: Jag förstår inte vad du ens pratar om... <_< Citera
Gäst IngweCalanor Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Skrivet 6 Oktober 2008 animal crossing city folk ska komma till wii.. Citera
Gäst Overkill Skrivet 6 Oktober 2008 Rapport Skrivet 6 Oktober 2008 (redigerat) Det är europeiska marknaden inte svenska. Men fattar fortfarande inte varför dom ska byta namn på allt (exempel: banorna och gubbarna i Mario Kart Wii) Redigerat 6 Oktober 2008 av Overkill Citera
Moldorm Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Skrivet 12 Oktober 2008 Animal crossing city folk var ju mycket bättre än Animal Crossing: Let’s Go the City... Jag grät blod när jag såg namnet. Eller vad sägs om "Kirby: Power Paintbrush" istället för Canvas Curse? eller "Mouse Attack" istället för "Squeak Squad"? Citera
JosJuice Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Skrivet 12 Oktober 2008 Eller "Wario Land: The Shake Dimension" istället för "Wario Land: Shake It!"? Citera
Bplay Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Skrivet 12 Oktober 2008 Fjantigt att byta namn på det viset. Det hade varit en skillnad om namnet var helt oförståeligt på typ kinesiska. Men från en engelsk term till en annan är bara fjanteri Citera
MysticGohan Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Skrivet 12 Oktober 2008 animal crossing: lets go to the city = gay *sätter sig ner och väntar på "Super Smash Bros: lets go brawl together in the city!"* Citera
Bplay Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Skrivet 12 Oktober 2008 animal crossing: lets go to the city = gay *sätter sig ner och väntar på "Super Smash Bros: lets go brawl together in the city!"* Hahaha, that's gay Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.