fubbis Skrivet 12 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 Jag går in i rumet och väntar på dig(där nere). ska vi battla nu??? ska bestämma pokemon's nu iallafalll JA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CakeSeeker Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 e de över via-fi? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 12 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 Du ska gå ner i ett pokemon center och prata med tjejen längst bort. P.S Du har väll skrivit in min FC? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CakeSeeker Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 ja tror du kommer vinna lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 12 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 Kan inte mer. Mamma ropar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CakeSeeker Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 ok, men hur sjutton fick du RED DRAGON????? skulle gärna vilja ha den de va den som gjorde att ja förlora :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 ok, men hur sjutton fick du RED DRAGON????? skulle gärna vilja ha den de va den som gjorde att ja förlora :( red dragon?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CakeSeeker Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 han hade en röd gyarados Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 Idag gick jag in på Wi-Fi. Svar: "There were no gifts to be found." Och på Serebii står det "in Toys 'R' Us stores across North America" i samma mening där det står om Dragonite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fubbis Skrivet 13 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 Va, jag sökte på event på google och där stog det inget om att det bara var i amerika. Men jag vet inget resultat av mystey gift sorry allihopa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Idag gick jag in på Wi-Fi. Svar: "There were no gifts to be found." Och på Serebii står det "in Toys 'R' Us stores across North America" i samma mening där det står om Dragonite. jag har en amerikansk version av pokemon diamond, kan det funka för mig att få dragonite då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gurragu Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Den eventen e inte Wi-Fi, man ska gå till en toys´r´us för att få den... Jag ska dit ^^ Uber USA! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg