Raptomex Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Hejsan. Jo, jag ska dra på ett lan snart. Och alla mina counter strike spel är installerade på en av mina stationära datorer. Och jag ska ta med med min bärbara dell XPS till lanet. Men problemet är att vi ska spela cs. Så min fråga lyder; Kan jag avinstallera mitt cs 1.6 på min stationära och installera cs 1.6 på ett nytt STEAM på min bärbara? Jag har ett annat konto på min bärbara, så kan jag installera 1.6 på den då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 9 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Går inte att flytta från ett account till ett annat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 9 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Oktober 2008 Går inte att flytta från ett account till ett annat.Inte ens om jag avinstallerar det före? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 Går inte att flytta från ett account till ett annat.Inte ens om jag avinstallerar det före? Nej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 hmm, du får nog göra såhär: Starta din bärbar, Logga in på din steam acc som du använder på din stationära och där kan installera cs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ubuntu Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 Bara logga in på ditt steam acc på den bärbara och installera där? Och om ni ska lana så behöver ju ni inte använda er av steam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 11 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 Okej kortfattat. Vad händer om jag installerar det på ett annat STEAM ? Blir det spärrat?. Ja eller Nej? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 Ifall du installerar Steam på en annan dator, samtidigt som du har det på din "riktiga" dator, så kan du spela. Men du kan inte spela på internet med båda samtidigt. Så vi säger såhär: Du kan ha samma cs på två datorer men kan bara spela en online åt gången. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 Om du installerar CS på ett annan dator, med ett annat steam, så kan du inte spela. Då steam märker om du köpt det eller inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 Va?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 Vi säger att du installerar CS på en annan dator, och loggar in på ett nytt steam account som du nyss skapat. Då kan du inte köra CS på det steam accet eftersom du inte köpt CS på det accet och steam märker om du gjort det eller ej. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 11 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 Ähh skit samma. Här kommer man ingen vart ju. Fattar inte vad du menar. Jag får testa & hoppas på det bästa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg