Gäst Mangekyoucake Skrivet 8 November 2008 Rapport Skrivet 8 November 2008 Man kan inte skaffa barn på några av The Sims spelen. Det är jag helt säker på. Men hundar och andra djur kan man skaffa. //Megadeth /facepalmuberfail. Bustin' Out kan man få kids. Sims 1 också. I TS2; Djurliv får djuren kattungar och valpar = Barn till djur. Sluta faila nu förfan. Jaha, ok. När det gäller mina The Sims spel så fungerar inte. Eller är jag bara någon som inte vet hur man gör. ^^' //Megadeth Förmodligen är fallet så, ja.
Gäst Megadeth Skrivet 9 November 2008 Rapport Skrivet 9 November 2008 Man kan inte skaffa barn på några av The Sims spelen. Det är jag helt säker på. Men hundar och andra djur kan man skaffa. //Megadeth /facepalmuberfail. Bustin' Out kan man få kids. Sims 1 också. I TS2; Djurliv får djuren kattungar och valpar = Barn till djur. Sluta faila nu förfan. Jaha, ok. När det gäller mina The Sims spel så fungerar inte. Eller är jag bara någon som inte vet hur man gör. ^^' //Megadeth Förmodligen är fallet så, ja. Det är inte förmodligen, det är sant, ja. Jag orkar ändå inte med The Sims spelen. Only, Bustin Out är det roliga. xD //Megadeth
Rekommendera inlägg