shoobree Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 Tjooo, jag och polarn har tänk att köpa halo 3, crackdown, play and charge kit och 3 månaders guld live allt blir runt 800 spänn Köper jag smart nu? förresten, halo 3 och crackdown är dom spelen jag vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 10 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 vart köper du ifrån? jag råder dig att köpa ett 12 månaders live gold för 400 spänn på webhallen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 10 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Oktober 2008 vart köper du ifrån? jag råder dig att köpa ett 12 månaders live gold för 400 spänn på webhallen Ahh går inte, har bara 800 spänn som jag kan köpa med, ifall jag tar istället 12 live gold så blir det nån tusing lapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 vart köper du ifrån? jag råder dig att köpa ett 12 månaders live gold för 400 spänn på webhallen Cheezenoodles :o 400 spänn på Webhallen! Det går på dubbla om man köper i butik xD Tackar för tipset ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 Tjooo, jag och polarn har tänk att köpa halo 3, crackdown, play and charge kit och 3 månaders guld live allt blir runt 800 spänn Köper jag smart nu? förresten, halo 3 och crackdown är dom spelen jag vill ha. ah det är nog smartast att köpa ett år. du kanska kan jobba till dig pengar eller låna och betala senare när du har råd :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.