GamerLord Skrivet 11 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Oktober 2008 Hej! idag när jag och min lillebror skulle spela så fungerade inte player 2 kontrollen "på sätt o vis". I menyn så fungerar den som den ska och i spel menyerna men när man ska spela t.ex tennis så händer inget när man rör på kontrollen. Har testat att byta battrier och att reconnecta den och ändra sensiviteten inget av drt hjälper, är det någon som kan hjälpa mig!! MVH//Nick Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 Har du ställt in så att P2 är med i Tennis-matchen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamerLord Skrivet 12 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 Har du ställt in så att P2 är med i Tennis-matchen?Ja det har jag, fasst det är inte bara på Wii-sport det värkar vara det med alla spelen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 Vilka spel har du provat? Det kan ju vara så att rörelsekänslighetsmekanismen har gått sönder, men att det fortfarande går att peka och trycka på knappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GamerLord Skrivet 12 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 (redigerat) Vilka spel har du provat? Det kan ju vara så att rörelsekänslighetsmekanismen har gått sönder, men att det fortfarande går att peka och trycka på knappar.Aa det kan nog vara det fasst vad jag kommer ihåg så har den inte fått nån hård smäll på sig Redigerat 12 Oktober 2008 av GamerLord Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.