viktorio Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 (redigerat) när man möter den browser som ligger bakom porten som man behöver 80 sjärnor för, hur ska man göra när han spränger banan och den blir formad till en sjärna. Då går det inte att kasta han på minorna hjääääääääälp mig :( detta är super mario 64 ds) Redigerat 12 Oktober 2008 av viktorio Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 när man möter den browser som ligger bakom porten som man behöver 80 sjärnor för, hur ska man göra när han spränger banan och den blir formad till en sjärna. Då går det inte att kasta han på minorna hjääääääääälp mig :( detta är super mario 64 ds) det går visst, man behöver bara skills ( 99% tur om du träffar lr inte, fortsätt bara att försöka träffa minorna, tillslut träffar du ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktorio Skrivet 12 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 men det går inte ju jag har försökt flera gånger och för varje gång jag försökt satt jag ett kryss på ett papper och till sist hade jag 13 kryss Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 det går Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 det går, du suger bara, det är därför du inte träffar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktorio Skrivet 13 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 det går, du suger bara, det är därför du inte träffar du liknar en b*g på bilden fastän det inte e du men det är du endå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 det går, du suger bara, det är därför du inte träffar du liknar en b*g på bilden fastän det inte e du men det är du endå okej? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 (redigerat) du liknar en b*g på bilden fastän det inte e du men det är du endåså säger man inte var snäll & följ REGLERNA Redigerat 13 Oktober 2008 av pikachu_lover Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariofan96 Skrivet 12 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2010 när man möter den browser som ligger bakom porten som man behöver 80 sjärnor för, hur ska man göra när han spränger banan och den blir formad till en sjärna. Då går det inte att kasta han på minorna hjääääääääälp mig :( detta är super mario 64 ds) det går. du slänger ut honom på en av stjärnans uddar, sen tar du honom i svansen innan han börjar röra sig igen och kastar mot en av BOMBERNA!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariomario Skrivet 14 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2010 Snura med peckpined då går det fortare alla fall peckpinen förlåt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 17 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2010 (redigerat) det går, du suger bara, det är därför du inte träffar du liknar en b*g på bilden fastän det inte e du men det är du endå Du vet inte vem han på bilden är va? Det är Gohan från Dragonball. EDIT: Förlåt att jag skrev så sent för detta onödiga inlägg. Redigerat 17 Juni 2010 av jacob_96 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg