addeB Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 såg att några på live hade egna gamepictures och undrar bara hur man gör sånna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 12 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 koppla bara ihop med datorn (följ guiden i guider) sen är det ju bara hämta en bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 12 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2008 jag har kopplat ihop xboxet och datan med en sån här trådlös xbox live grej men när jag ska hämta en bild så går dem bara att ha som backgrund... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 (redigerat) Skriv inte saker du inte vet säkert, Waldorf. Man kan bara få en personlig bild om man har en Live Vision-kamera, och även då kan bara de på ens Friends List se den. Redigerat 13 Oktober 2008 av Fruktnystan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 13 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 okej, så ingen vet hur man fixar egna??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Oktober 2008 hur såg den ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 14 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 det var en bild på cartman och jag hitta den inte på marketplace så jag antog att han gjort den själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Marketplace i t.ex. USA är sååå mycket större än vårat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 14 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 okej, jag trodde alla hade samma :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 kan inte vi komma in på usas marketplace på något vis? typ att göra ett konto med usa som land? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 kan inte vi komma in på usas marketplace på något vis? typ att göra ett konto med usa som land? Jorå, det tror jag ska gå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 15 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 men då kan man ju inte använda materialet på sin "main" profil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.