Denisb Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 lol klara det på första försöket :D men jag fick inget vin bild eller play again... Men jag connecta alla sakerna till husen... Tro mig om ni vill om ni inte gör det laddar jag upp en bild när jag klarar det igen ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Jag klarar det inte i alla fall >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Waldorf Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 klarat :D tror ej om man inte får se video ellr helt bild bara för du vill se hur man gör :P :meddum: ofta jag säger det bara för du inte klarar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 18 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Juli 2009 Det är går inte att klara det utan fusk, och då menar jag inte att det är skitsvårt, jag menar att den där grejen är det inte meningen att man ska kunna klara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.