MonkeyPants Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Skrivet 13 Oktober 2008 1. var ligger trophy garden 2. kan man byta med gameboy advance spel 3. hur får man starterna från t ex ruby/sapphire kan man fånga dom eller hur gör man det var allt :P
MysticGohan Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Skrivet 13 Oktober 2008 1. finns så många gardens i det här spelet att jag glömt vilken du menar, kan kolla upp de om ingen annan svarat, för mitt DS laddar nu 2. japp, när man fått national pokedex ( man måste ha sett alla sinnoh pokemonar, 150 st tror jag ) 3. man skickar över dem från typ pokemon leaf green och pokemon emerald, etc.
MonkeyPants Skrivet 13 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 13 Oktober 2008 (redigerat) när man har "migratat" från ett advance spel var hamnar pokemonarna då?? Redigerat 13 Oktober 2008 av Shoulder
WishCookie Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Skrivet 13 Oktober 2008 1. finns så många gardens i det här spelet att jag glömt vilken du menar, kan kolla upp de om ingen annan svarat, för mitt DS laddar nu 2. japp, när man fått national pokedex ( man måste ha sett alla sinnoh pokemonar, 150 st tror jag ) 3. man skickar över dem från typ pokemon leaf green och pokemon emerald, etc. Förlåt för att jag har varit inaktiv på några dagar. Angående nr 2 så finns det över 150 pokemon i sinnoh. Nu vet jag inte exakt hur många pokemon som finns i sinnoh. Men du ska ha klarat pokemon ligan och set 150 pokemon för att få nationaldex.
MonkeyPants Skrivet 13 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 13 Oktober 2008 ok jag har national dex men var ligger pal park??
MysticGohan Skrivet 13 Oktober 2008 Rapport Skrivet 13 Oktober 2008 neranför staden man börjar i tror jag, typ...du använder surf neråt, sen går du åt höger ( tror jag )
JosJuice Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Skrivet 14 Oktober 2008 För att hitta Trophy Garden går du till Hearthome, och sedan ner, så borde du se en stor vägg efter ett litet tag. På andra sidan finns Trophy Garden.
Euphoria Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Skrivet 14 Oktober 2008 Här visar dem i video hur man gör för att ta sig till pal park: Click..
Rekommendera inlägg