Nacke3000 Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Jag hade lugnt köpt ett nintendo DS lite white :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doglovers Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 VÄLDIGT ONÖDIGT! Men Ds Lite är bäst på många sätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 (redigerat) DS Lite!!!!!!!!!!! På den går det att ändra ljusstyrka och är lättare och har mycket bättre uplösning i Gameboy Advance spelen. Har en silvrig sån. Och mikrofonen är flyttad till över Touch screen. Men vanlga DS kan ju använda en GBA SP laddare och det är ju bra. Jag gillar både och. Redigerat 6 November 2008 av Pikachu456 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 (redigerat) Sorry for att jag bumpar upp tråden nu. men jag Har ju en svart Nintendo DS lite ! Den ÄGER!!!!!!! Redigerat 8 November 2008 av Moonlamp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Onödig tråd - Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg