Organism Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Jag började kolla i hela början, men sen så glömde jag det lite ett par gånger så jag förstår inte vad det handlar om nu. Men funderar starkt på att tanka hem exakt alla avsnitt, fett bra serie imao. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 vilken av blondinerna menar du? hon med personlighetsklyvning? eller claire? serien är riktigt bra imo:PDenna menar jag.Hm, är det bara jag men, har inte hon blåa ögon i serien? Aldrig hört talas om serien men hon m vara snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 vilken av blondinerna menar du? hon med personlighetsklyvning? eller claire? serien är riktigt bra imo:P Denna menar jag. Hm, är det bara jag men, har inte hon blåa ögon i serien? Aldrig hört talas om serien men hon m vara snygg. Det var typ as mycket snack om hela skiten? Btw, det går på TV4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 Heroes ikväll ftw!!! :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 vilken av blondinerna menar du? hon med personlighetsklyvning? eller claire? serien är riktigt bra imo:P Denna menar jag. Hm, är det bara jag men, har inte hon blåa ögon i serien? Aldrig hört talas om serien men hon m vara snygg. Det var typ as mycket snack om hela skiten? Btw, det går på TV4. Möjligt att jag hört något men jag kommer inte ihåg :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.