Expert Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 Om man kan göra servrar åt andra kan någon göra en åt mig?????? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Om man kan göra servrar åt andra kan någon göra en åt mig?????? :huh: Försök själv? BBT. Vad för server? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Expert Skrivet 16 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 (redigerat) vet inte hur man gör en egen <_< och om nån kan göra en så ska den vara bra eller iallafall inte så man är en gubbe och inte kan göra nått :huh: Redigerat 16 Oktober 2008 av crispin313 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 16 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 Nej, jag tror inte att någon kommer göra en "Silab" server åt dig, testa att hitta en som existerar. Googlesökningsresultat: http://www.sythe.org/showthread.php?t=333133 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Expert Skrivet 16 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Oktober 2008 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 ok this whole topic was a fail. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.