desertpures Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 (redigerat) det är så att jag har öppnat ett clan för nåra månader sen. så här långt har vi kommit: memberlist:http://www.runehead.com/clans/ml.php?clan=pledge_of_pa hemsidan: http://www.pop.se.nu/ här finns allt:) men du måste registera dig!!! Redigerat 14 Oktober 2008 av desertpures Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 ett clan? du menar en clan?-,- och vad vill du ha sagt med det här inlägget? ser ut som reklam om du frågar mig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 14 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 ett clan? du menar en clan?-,- och vad vill du ha sagt med det här inlägget? ser ut som reklam om du frågar mig...folk som vill joina kanske?varför lägga dig i saker som du inte har nån anning om? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 det här är ett reklam inlägg, du vill få folk att joina genom att gå in på din sida = kan klassas som reklam, kk thx bye Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 14 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 det här är ett reklam inlägg, du vill få folk att joina genom att gå in på din sida = kan klassas som reklam, kk thx byeokay XD.gillar killar som dig som är stolta efter de har reporterat nån Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 14 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Oktober 2008 gillar killar som dig som har blivit bannade 2 gånger, men gör ändå ett nytt account ( mithril, mithrils ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 15 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 gillar killar som dig som har blivit bannade 2 gånger, men gör ändå ett nytt account ( mithril, mithrils )okay...? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 15 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Oktober 2008 Reklam, låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg