Hoppa till innehåll

Nya Patchen


Tilvas

Rekommendera inlägg

aja jag laddade ner nya patchen 3.0.2 imorse sen när jag kom hem från skolan var allt klart jag skulle logga in och fick se att det stog dissconect from server när jag logga in pröva igen då kommrr jag till den där saken som man kommer ibland när servrarna är nere då stog det deveopment som är=utveckling pröva igen fick se att alla servrar var nere som jag tror har alla det här problemet så jag väntar och ser fast ändå så skulle det vara lite snällt om nån visste om det var så här för alla eller bara för mig

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 47
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Populära dagar

Ledande medlemmar i detta ämne

aja jag laddade ner nya patchen 3.0.2 imorse sen när jag kom hem från skolan var allt klart jag skulle logga in och fick se att det stog dissconect from server när jag logga in pröva igen då kommrr jag till den där saken som man kommer ibland när servrarna är nere då stog det deveopment som är=utveckling pröva igen fick se att alla servrar var nere som jag tror har alla det här problemet så jag väntar och ser fast ändå så skulle det vara lite snällt om nån visste om det var så här för alla eller bara för mig

Det är inte bara för dig, dom förlängde service tiden av servrarna till 15.00 så dom borde vara uppe snart. Själv sitter jag och uppdaterar addons medans jag väntar.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jaha dom blev liste försenade klockan är 15:12 :lol:

Bah, dom har förlängt till 16.00 <_<

 

Update: All realms will continue to be offline for maintenance until 16:00, Paris time (CEST). We apologise for any inconvenience this may cause.
Redigerat av g1zm0
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hade turen att ha en lvl 10 character på servern Ravencrest som nu är uppe, men när jag försöker logga in så fungerar det ej. ;( Btw: Wow-europe är också nere och Log-in screensen är sjukt fina :D

Redigerat av Zanter
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...