Em0Iz4Atreyu Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 Beror ju på om du är skulled eller inte, om du är det så förlorar du allt du har med/på dej när du dör :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Vilken bra GuidE!! ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Det sämsta med det nya PvP är att, när man dödar någon så får man inte deras saker :@ Det är det jag hatar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 21 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Det sämsta med det nya PvP är att, när man dödar någon så får man inte deras saker :@ Det är det jag hatar... Ja, men det är så att inte man kan logga in på två konton samtidigt och sedan fyller man på en gubben med 999k och inget annat sedan döda man han med sin andra gubbe och tar sedan dom 999k. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Det sämsta med det nya PvP är att, när man dödar någon så får man inte deras saker :@ Det är det jag hatar... Ja, men det är så att inte man kan logga in på två konton samtidigt och sedan fyller man på en gubben med 999k och inget annat sedan döda man han med sin andra gubbe och tar sedan dom 999k. Suger ju hästballe, typ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Härlig guide. Länge sedan man såg något bra skrivet i detta forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Oktober 2008 Tack tack. Funderar på att skriva en hel guide om runescape också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg