kratzz17 Skrivet 20 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 (redigerat) jag hadde bara tänkt att lada ner två skins. Redigerat 20 Oktober 2008 av kratzz17 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Ifall det står Cstrike som första mapp när jag öppnar tex Axe grenades med WinRAR, ska jag då bara gå in i Cstrike och lägga den där. Och om första mappen är Models så går jag in i models och lägger den där eller? Ungefär så, ja. :) jag hadde bara tänkt att lada ner två skins. Okej, men gör det då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Ladda ned 7zip, så kan du packa upp .rar filer med. Det är helt gratis och är även opensource. http://www.7-zip.org/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thebestone Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Hello boys herre can you download your skins to mobile all modells all produckte ok go to dis lenk Klick here Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 Fpsbanana.com och counter-strike-dl.com är de bästa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kratzz17 Skrivet 6 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 men jag kan inte ett jäkla shit om datorer, och dessutom vet jag inte hur vista egentligen fungerar, och så kan jag inte hitta de där jäkla models folerna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg