Gäst Overkill Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 (redigerat) Håller på att göra en hemsida. Men hur fixar jag så ramen syns i firefox också? <iframe src="cool.htm" name="iframe" height="100%" width="100%"> Your webbrowser sucks ass because it can't see this page, Get a new one. </iframe> Internet Explorer 6 Firefox 3 Redigerat 17 Oktober 2008 av Overkill Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dalslund Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 testa hitta koden i en lättare variant av html. Annars försök hitta nån kod med CSS (cascad style sheet) kan behövas vissa färdigheter med CSS. Det är vad ajg tror kan vara problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 17 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Oktober 2008 Usch, använd inte <iframe>s. Använd <div>'s istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 Usch, använd inte <iframe>s. Använd <div>'s istället.Usch, meningen är att när jag ska ändra länkar så ska jag bara behöva ändra "huvudsidan" och inte alla sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 Usch, använd inte <iframe>s. Använd <div>'s istället.Usch, meningen är att när jag ska ändra länkar så ska jag bara behöva ändra "huvudsidan" och inte alla sidor. Vilket man ska använda server-scripting till istället för <iframe>s. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 Jag bryr mig inte, Jag orkar inte leta upp nån guide bara för att du tycker det är bättre. Kan nån svara på frågan istället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 frameborder="1" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 frameborder="1"funkade inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 style="border: 1px" eller style="border: 1px solid #FFFFFF /*(färg i hex)*/" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.