Gäst IngweCalanor Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Skrivet 18 Oktober 2008 (redigerat) Har ni Gammla maple acc som jag skulle kunna få. inte för att få era bra gubbar, det är så att jag började med maple igen och har bara massa med skit gubbar. de var så att jag har glömt det datumet jag angede jag var född så nu kan jag inte radera mina gubbar.. och om jag gör ett nytt acc måste jag spela europe maple, men jag vill köra med mina kompisar. så om ni har kan ni väll pm:a acc informationen till mig?? informatinen måste inehålla: accets namn lösen och pin +födesedatumet tack på förhand. Redigerat 18 Oktober 2008 av IngweCalanor Citera
Mugaga Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Skrivet 18 Oktober 2008 Jag har en lvl 70 hermit men jag har typ glömt pin koden ;_; Citera
Gäst IngweCalanor Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Skrivet 18 Oktober 2008 Jag har en lvl 70 hermit men jag har typ glömt pin koden ;_; awww vad synd :unsure: Citera
MysticGohan Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Skrivet 18 Oktober 2008 går att ta bort pin även om man inte kan den, tar typ 1 vecka dock.. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.