Matski Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Det kommer ut den 21:a November. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 31 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 ok men smile din tråd ligger på sida 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XabeR Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 jaha ursäkta da jag förstår att han inte såg den men nu håller vi oss till ämnet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 han skrev ju det :roll: själv ska ja kanske köpa :) Jag undrar också om ni andra ska önska er pengar till julen. Som jag skrev! Men min morsa klagar bara om jag önskar mig spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 ja får alltid 500:- från min mormor :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Jag får för det mesta bara klagomål från morsan. Fasst från pappa har jag fått Tv-spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cocos Skrivet 2 November 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Sluta snacka om att ni önskar er pengar till jul och återgå till ämnet! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 jaja... men asså tillverkarna måste ju kunna stan utantill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 det måste dom inte eftersom det förmodligen är team som gör olika delar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 jag okommer inte o köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 Är det sant att varenda litten soptuna och såna små detaljer finns :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karata Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 100 spänn på att varenda sopptunna inte finns :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg