LuddE Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 min kompis har de och de var alldelse för lätt men staden e as stor o as grym men för dyrt för att va så lätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 10 December 2003 Rapport Dela Skrivet 10 December 2003 Det värkar i alla fall inte lätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LuddE Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 men de e as lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 men vart kan man köpa dem och hur många minnesblock tar det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mattenator Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 det är ganska dyrt för att vara ett sånt spel. jag har spelat det och det kunde varigt bättre. pröva först innan ni skaffar det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 14 December 2003 Rapport Dela Skrivet 14 December 2003 det är ganska dyrt för att vara ett sånt spel. jag har spelat det och det kunde varigt bättre. pröva först innan ni skaffar det Vart kan man prova det då? Ingen av mina kompisar har inte ens Gamecube, så vart finns chansen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg