wetwilly Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 sea sparrow är för nybörjare hunter är bäst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 sea sparrow är coolast, man kan ju landa på vatten och skjuta med den, sen är sparrow min favvo heli. så... men huntern, nej, den är bara trög... går sönder så lätt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetwilly Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 hunter går inte sönder lätt. jag flög i två timmar och tjände 16 000 000. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Köp ett omröstningskort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 jag tror inte han menade att det skulle bli en omröstning... men jag vet ju inte... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Hm jag skulle vilja påstå det... Vilken är det bästa helikoptern? Det finns bara några få... Men men, tråden är redan igång så... Men till nästa gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 jo, men han kanske menade rent allmänt, inte vad vi tycker... för isåfall är det väl huntern!? men iofs är det ju en smaksak, ja, du har nog rätt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wetwilly Skrivet 11 April 2004 Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 det finns ingen gta 5. Den heter: San Andres vad har gta san andreas att göra med vilken helikopter som är bäst i gta vice city Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg