Knewt Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Den här leken är egentligen påhittad av en söt liten kille vid namn mån nyckel (sär skrivning, ao). Så nu sprider jag leken till Fuska.se! D: D Det går till så här: skriv ett nytt inlägg, klicka på CTRL + W, se vad som händer. Efter det -> Posta, ofc! F'låt mån nyckeln, men den var faktiskt kewl. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Denna lek var kul! :meddum: NOOOOT!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knewt Skrivet 19 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 JAG VET!!!!!11ONE :o! hmz... jak har iaf humor D:D *hihi* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 vann jag nu? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knewt Skrivet 19 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 vann jag nu?Jag tror inte att... nae, jag vet inte. Du kan få tröstpris, i form av en, humz... Du kan få Metallist_M, ingen vill ändå ha honom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 (redigerat) Ge mig det! (vafan det nu är) Redigerat 20 Oktober 2008 av Overkill Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Ge mig det! (vafan det nu är) Precis! Ge honom det söta tröst-priset. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knewt Skrivet 20 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Ge mig det! (vafan det nu är) Precis! Ge honom det söta tröst-priset. Försenat med posten... sry. Metallist_M, eller Marcus som han heter, är en före detta hjälpmoderator på Fuska.nu. Jag gillar honom inte atm, så ni kan få honom. Han erbjuder allt från städtjänst till blowjobs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Jasså du? Du känner till sådana boys. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knewt Skrivet 21 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Jasså du? Du känner till sådana boys. Ja'a du, det gör jag! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 lmao. Du skriver skönt fast med onödiga trådar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Knewt Skrivet 21 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2008 Lol, du sätter press på mig. *skriv skönt, skriv skönt, SKRIV SKÖNT*. iallafall, onödiga inleggz is teh shit. Fast inte när Boffaroffe eller OOIE kollar x_X' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg