VAZE Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Skrivet 19 Oktober 2008 Min data blev cp så en kille installera om windows på min dator så att den funka internet fungerade bra då, men efter ett tag så blev den jätte seg och den är det nu det här är inte första gången det var så här innan datan blev trasig. Jag har inge virus har scannat datorn vet nån hur man fixar det här snälla hjälp !! Citera
Gäst wAcko Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Skrivet 19 Oktober 2008 Herregud, sluta skolka på svensk lektionerna. Förstår knappt vad du säger. Om datorn blir seg efter en ominstallation av operativsystem så är det hårdvaran det är fel på, oftast. Citera
VAZE Skrivet 19 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 19 Oktober 2008 Herregud, sluta skolka på svensk lektionerna. Förstår knappt vad du säger. Om datorn blir seg efter en ominstallation av operativsystem så är det hårdvaran det är fel på, oftast. Jag hade problem med internet innan jag intallera om windows, men efter jag hade installerat om windows så hade jag inga problem med internet. Men nu har jag fått problemet igen att internet är segt. Och det är det jag behöver hjälp med hur fixar jag det ? Citera
Gäst wAcko Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Skrivet 19 Oktober 2008 Herregud, sluta skolka på svensk lektionerna. Förstår knappt vad du säger. Om datorn blir seg efter en ominstallation av operativsystem så är det hårdvaran det är fel på, oftast. Jag hade problem med internet innan jag intallera om windows, men efter jag hade installerat om windows så hade jag inga problem med internet. Men nu har jag fått problemet igen att internet är segt. Och det är det jag behöver hjälp med hur fixar jag det ? Öh, testa med att uppdatera drivrutinerna till ditt nätverkskort. om det fortfarande inte funkar så är det kanske defekt och du får köpa ett nytt. Citera
VAZE Skrivet 20 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 20 Oktober 2008 Herregud, sluta skolka på svensk lektionerna. Förstår knappt vad du säger. Om datorn blir seg efter en ominstallation av operativsystem så är det hårdvaran det är fel på, oftast. Jag hade problem med internet innan jag intallera om windows, men efter jag hade installerat om windows så hade jag inga problem med internet. Men nu har jag fått problemet igen att internet är segt. Och det är det jag behöver hjälp med hur fixar jag det ? Öh, testa med att uppdatera drivrutinerna till ditt nätverkskort. om det fortfarande inte funkar så är det kanske defekt och du får köpa ett nytt. Vart hittar jag uppdateringarna? Vet inte om det här är till hjälp men jag har moden från tele2. Citera
Gäst ihabba123 Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Skrivet 20 Oktober 2008 Du kanske har förr gammal dator. Det hände på mig förr länge sen då en snubbe installerade om min dator och då gick min grafikkort sönder utan att jag viste det. Kolla om inget har gåt sönder. Citera
VAZE Skrivet 21 Oktober 2008 Författare Rapport Skrivet 21 Oktober 2008 Du kanske har förr gammal dator. Det hände på mig förr länge sen då en snubbe installerade om min dator och då gick min grafikkort sönder utan att jag viste det. Kolla om inget har gåt sönder. Ok, men det är inge problem med datan den funkar snabbt men internet är segt. Och jag köpte datorn för 1 årsen. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.