w4nkarN Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Om jag enchanter min 2 hand axe med Savagery.. Kan jag fortfarande Duel Wielda min 2 hand Axe?.. Jag är ju Titan's Grib Warrior ofc. Jag har matsen men är orolig om jag inte ska kunna duel Wielda min 2h axe om jag enchanter den med Savagery. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Min khorium champion är enchantad med det och min merciless mace är enchantad med executioner och jag kan duel weilda dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 20 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Executioner är inte 2h only. Är din Khorium 2h och enchantad med Savagery? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 20 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Oktober 2008 Ja, du kan fortfarande dualwielda eftersom att det fortafarnde är ett 2 hands vapen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg