hunTn Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Skrivet 21 Oktober 2008 Hej Har nyligen startat en clan till CS 1.6 som jag söker folk till. Vi är 3 atm och söker 2-3 medelskillade, aktiva gubbar gärna mellan 14-16 år men inget krav med vent och mick. Vi kommer ha hemsida, vent server och troligtvis en spelserver också. Är du intresserad adda mig på msn [email protected] så snackar vi mer där ha de gött ! :P Citera
Gäst wAcko Skrivet 21 Oktober 2008 Rapport Skrivet 21 Oktober 2008 Hej Har nyligen startat en clan till CS 1.6 som jag söker folk till. Vi är 3 atm och söker 2-3 medelskillade, aktiva gubbar gärna mellan 14-16 år men inget krav med vent och mick. Vi kommer ha hemsida, vent server och troligtvis en spelserver också. Är du intresserad adda mig på msn [email protected] så snackar vi mer där ha de gött ! :P highskill på mig men har nt spelat särskilt mkt på den senaste tiden och är ganska upptagen med skolan men jag tycker det är roligt att spela. :) addar. Citera
antebajen Skrivet 2 November 2008 Rapport Skrivet 2 November 2008 (redigerat) Hej Har nyligen startat en clan till CS 1.6 som jag söker folk till. Vi är 3 atm och söker 2-3 medelskillade, aktiva gubbar gärna mellan 14-16 år men inget krav med vent och mick. Vi kommer ha hemsida, vent server och troligtvis en spelserver också. Är du intresserad adda mig på msn [email protected] så snackar vi mer där ha de gött ! :P achh Redigerat 9 Juli 2010 av antebajen Citera
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 7 November 2008 Rapport Skrivet 7 November 2008 tjenare jag kan vara med har nyss fått bredband och ser mig själv som hyfsad på cs 1.6 Citera
Arrej Skrivet 7 September 2009 Rapport Skrivet 7 September 2009 jag skulle vilja testa till klanen. jag har spelat cs i ungefär 1.5-2.5 år vet inte riktigt är hyfsat skillad på orginal kartorna och är hyfsat grym på surf_ski_2 :D jag spelar ganska mkt men har skola och sporter är 14 år.så tar och addar hotmailen. Citera
LeetrN Skrivet 10 September 2009 Rapport Skrivet 10 September 2009 (redigerat) Jag adda dig nyss skillen lär du få se när vi lirar :D btw är tråden från 21/10-2008 17:36:22? om den är det så epic FAIL HAHA Redigerat 10 September 2009 av LeetrN Citera
a09z Skrivet 16 Mars 2010 Rapport Skrivet 16 Mars 2010 addar dig på hotmail. jag testar en dag sen fortseter jag eller slutar bra är jag enligt mig iaf :) cs 1.6 :ph34r: Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.