Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hej

Har nyligen startat en clan till CS 1.6 som jag söker folk till. Vi är 3 atm och söker 2-3 medelskillade, aktiva gubbar gärna mellan 14-16 år men inget krav med vent och mick. Vi kommer ha hemsida, vent server och troligtvis en spelserver också.

Är du intresserad adda mig på msn [email protected] så snackar vi mer där ha de gött ! :P

Skrivet

Hej

Har nyligen startat en clan till CS 1.6 som jag söker folk till. Vi är 3 atm och söker 2-3 medelskillade, aktiva gubbar gärna mellan 14-16 år men inget krav med vent och mick. Vi kommer ha hemsida, vent server och troligtvis en spelserver också.

Är du intresserad adda mig på msn [email protected] så snackar vi mer där ha de gött ! :P

highskill på mig men har nt spelat särskilt mkt på den senaste tiden och är ganska upptagen med skolan men jag tycker det är roligt att spela. :) addar.
  • 2 veckor senare...
Skrivet (redigerat)

Hej

achh

Redigerat av antebajen
Gäst ADRIAN_93
Skrivet

tjenare jag kan vara med har nyss fått bredband och ser mig själv som hyfsad på cs 1.6

• 10 månader senare...
Skrivet

jag skulle vilja testa till klanen.

jag har spelat cs i ungefär 1.5-2.5 år vet inte riktigt är hyfsat skillad på orginal kartorna

och är hyfsat grym på surf_ski_2 :D

jag spelar ganska mkt men har skola och sporter

är 14 år.så tar och addar hotmailen.

Skrivet (redigerat)

Jag adda dig nyss skillen lär du få se när vi lirar :D

btw är tråden från 21/10-2008 17:36:22? om den är det så epic FAIL HAHA

Redigerat av LeetrN
  • 6 månader senare...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...