Dimitri Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 kommer varnigarna att gå bort efter en tid eller kommer de alltid att vara kvar? :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Jag tror de går bort om man sköter sig. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sandkaka Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 Om alla sköter sig behöver vi inte bry oss om varningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 man kan inte få bort varningar jag har frågat suna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 man kan inte få bort varningar jag har frågat suna Min polare sa att om man fick en varning kunde man köpa bort den i affären.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 man kan inte få bort varningar jag har frågat suna Min polare sa att om man fick en varning kunde man köpa bort den i affären.. det går int har kollat tjälv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Anta Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 man kan inte få bort varningar jag har frågat suna Min polare sa att om man fick en varning kunde man köpa bort den i affären.. Det gick förut när det hette fuskarna men dem har tagit bort det för att spammare inte bara ska köpa bort sina varningar och aldrig bli utkastade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Men jag tycker det ska vara som Zyper sa att dom försvinner när man sköter sig för det är jätte trist att ha en varning hela tiden! Hoppas Admin ändrar på de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 det var nån som sa tidigare att man kan köpa bort varningar men när inte affären fans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Ja, man kunde köpa bort varningar innan. Jag har för mig det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 man kan inte få bort varningar jag har frågat suna Min polare sa att om man fick en varning kunde man köpa bort den i affären.. Det gick förut när det hette fuskarna men dem har tagit bort det för att spammare inte bara ska köpa bort sina varningar och aldrig bli utkastade. Det är väl bara att ge dom 3 varningar på en gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dimitri Skrivet 31 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 man kan inte få bort varningar jag har frågat suna Min polare sa att om man fick en varning kunde man köpa bort den i affären.. Det gick förut när det hette fuskarna men dem har tagit bort det för att spammare inte bara ska köpa bort sina varningar och aldrig bli utkastade. Det är väl bara att ge dom 3 varningar på en gång? men de får de väll inte??? :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.