kratzz17 Skrivet 22 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Oktober 2008 En dag då jag skulle ta och byta en spray, så kom den lixom inte fram. jag valde den, creata ett game, jag tryckte på T och det där phssss ljudet kom fram. men det kom ingen bild. jag väljer en spray, går till huvud menyn, går in igen på spray igen och dår är den jag började med igen. den där "bullseye" som inte går att spraya, men inte gågon annan spray heller. kan någon hjälpa mig? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 23 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 Vissa servrar har så att man inte kan använda spray. Om dom har stängt av spray, så kommer bara ljudet när du trycker på t. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kratzz17 Skrivet 23 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2008 men går inte heller när jag kör mot bottar, och när jag väljer en spray, går ut där ifrån och går in igen, så är det inte det jag valde som är där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg