aa, det är sant. Förlåt. Jag tyckte det lät dumt
Men jag håller fast vid att man inte kan jämföra dem så som han gjorde
aa, det är sant. Förlåt. Jag tyckte det lät dumt
Men jag håller fast vid att man inte kan jämföra dem så som han gjorde
Ok kanske man INTE kan jämföra dom men cs har sämre grafik.
↗ till inläggetDu gjorde precis narr av hela liknelse-konceptet. Och att det inte skulle vara någon spelkänsla är bara så j*vla korkat, kan du förklara vad som är dåligt istället?Inte Far cry 2 eller crysis visst har dom extremt bra grafik men ingen spelkänsla det är som att se på en vacker tjej utan att
man får röra henne.
Jag tänkte förresten svara Crysis, BioShock och Team Fortress 2 om du vill ha moderna FPS.
Det enda problemet jag hittar med FC2 är alla jäkla buggar som inte ens senaste patchen fixade. :/
( 'De förlorade APR NPC'erna glitchen' och 'Mokuba Shantytown Underground glitchen' syftar jag på. )
COD 4 låter ju bra men jag gillar Fallout 3 men den är inte riktigt ett FPS spel.
Left 4 dead är ju jäkligt bra jag prövade demo'n så köp det ifall du gillar (eller hatar) zombies.
↗ till inläggetCOD 4 låter ju bra men jag gillar Fallout 3 men den är inte riktigt ett FPS spel.
Left 4 dead är ju jäkligt bra jag prövade demo'n så köp det ifall du gillar (eller hatar) zombies.
Fallout 3 är inte ens ett FPS utan ett RPG.
Sa att det inte riktigt var ett FPS. Man kan köra det som ett FPS men det är ju rättså mycket stats baserat.
Medal of Honor Airborne kanske
ett som du kommer att gilla men som kanske inte många som spelar idag är > Battlefield Vietnam! det kommer du att gilla om du har spelat cod moh...
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in