Hoppa till innehåll

Hjälp,design


mariowii

Rekommendera inlägg

Hej skulle behöva lite hjälp att programera en design för min lilla blogg på blogg.se ;)

Om nån skulle kunna göra en såkallad '' Kodmall'' till mig ;)

 

Om någon skulle de skulle jag bli väldigt tacksam.

 

Får alla mina fusk mynt osv.

 

Min blogg är '' www.burningb.blogg.se '' där kan ni kolla hur den ser ut nu.

 

men jag vill ha den svart, med lite flamor, helst omde går att de står BurningB högst uppe i eld färger/flamor.

 

eller bara bidra med de ni tycker passar in.

 

( bara seriösa förslag)

 

 

Tack på förhand :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För att göra detta så behöver man nog ha tillgång till ditt account, då det direkt inte är att bara kopiera och klistra in den nya kodmallen. Man måste även få tillgång till alla sidor (index, kategori-, inlägg- och arkiv-sida) samt stilmallen.

Redigerat av Imbaknut
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För att göra detta så behöver man nog ha tillgång till ditt account, då det direkt inte är att bara kopiera och klistra in den nya kodmallen. Man måste även få tillgång till alla sidor (index, kategori-, inlägg- och arkiv-sida) samt stilmallen.

Det är ju bara att skapa en stilmall på din dator och sedan skicka den till honom så kanske han kan klura ut hur han får in den? Lura honom inte att skicka sitt lösenord.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

För att göra detta så behöver man nog ha tillgång till ditt account, då det direkt inte är att bara kopiera och klistra in den nya kodmallen. Man måste även få tillgång till alla sidor (index, kategori-, inlägg- och arkiv-sida) samt stilmallen.

Det är ju bara att skapa en stilmall på din dator och sedan skicka den till honom så kanske han kan klura ut hur han får in den? Lura honom inte att skicka sitt lösenord.

 

ja, självklart. Men även om man har index och stilmall klart så måste man ändå hålla på att pussla i kodmallen på blogg.se.

 

Jag har inte bett honom att ge ut något lösenord, det enda jag sa var att det antagligen var den enda lösningen om han själv inte har några HTML och CSS-skills.

Skulle förövrigt aldrig ligga i mitt intresse att sno en blogg, har redan en med ett namn som passar in bra mycket bättre på mig! (; Men självklart så bör man vara medveten om riskerna när man ger ut ett lösenord.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...