Tilvas Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Tja jag har en lvl 59:a warrior på runescape med full rune problemet är bara vart jag ska levla skulle vara tacksam om nån kan en guid på att levla guiden ska högst vara till lvl 80 kom ihåg att jag har free acc _______ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Procastinatio Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 Jag kan vara med =) när kan du vara inloggad? Cb:90 och jag är member Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 24 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 jag är inloggad nu vi kan mötas i party rummet på server 118 jag heter lukasbanton adda mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Asså sånt här är spam! Men ni kan väll skicka pm till varandra? Asså fall du har mat så döda på karamja där finns det dom i 64 men tror du klarar dom! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg