KuroKaktus Skrivet 24 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Oktober 2008 (redigerat) Hej. Jo jag och min kompis gjorde en cs clan och söker nu medlemar. Vi är ca. 10st. Inte så många alltså. Vi behöver även hjälp med att skapa en server. Så om ni kan skapa en server så får ni kritik. (Heter det så?) Beröm iaf. Så sök bara på clanen. Förkortning: .:WIN:. Hela namnet: War in network OOPS: Kontakta bergqvist9 på steam eller ge ert namn via PM så addar jag er. Redigerat 25 Oktober 2008 av jacob_96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 10 pers i en clan, gj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 26 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Den är väldigt ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 5 för många Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 man kan la inte köra pcw 10 mot 10 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shadowmanoncs Skrivet 11 November 2008 Rapport Dela Skrivet 11 November 2008 för det första tycker jag att du har glömt en sak och det är vilken verision det är av cs och det andra är varför fixar ni inte clan medlemmar via spelet.. kolla tex nick om det står tex clan? så söker den clan...(mycket lättare o hitta medlemmar så...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.