Mims Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Skrivet 25 Oktober 2008 Nu är det så att jag har blivit plötsligt intresserad av mitt gamla the sims igen, så jag rotade fram cdskivan och började febrilt leta efter fodralet.. men, så var det ju det att jag kan inte hitta det någonstans, och man behöver ju koden på baksidan för att kunna installera.. :huh: Jag är jätte deprimerad, för jag har köpt en massa uppdateringar och jag vill spela :( Snälla kan någon berätta för mig om man kan ta reda på koden på något annat sätt? jag är desperat! mvh/ Mims ;)
Moviemaker Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Skrivet 29 Oktober 2008 Det är förbjudet att prata om sånt på fuska.se. Googla och leta.
Gäst Megadeth Skrivet 3 November 2008 Rapport Skrivet 3 November 2008 Det är förbjudet att prata om sånt på fuska.se. Googla och leta. Ja, det kan man alltid göra. Google finns ju. //Megadeth
kakan971 Skrivet 29 November 2008 Rapport Skrivet 29 November 2008 Typ samma fel för mej , bara att skivan är SÖNDER! [The sims The Magic]
Rekommendera inlägg