laynus Skrivet 25 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Oktober 2008 Hej vet nån hur man gör serier enkelt? Man ska kunna lägga ditt egna bilder också! Nåt bra program för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Hmm... Enkelt ??? ..........Paint kanske xD? ??? ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 26 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 (redigerat) Men asså jag vill ha så man kan göra det i nåt program inte paint-.- Redigerat 26 Oktober 2008 av linus555 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 97-syndrom =/ Ni vill göra allting, fast gratis och med ett enda knapptryck. Lär dig rita. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 26 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 okej då kanske jag gör det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 97-syndrom =/ Ni vill göra allting, fast gratis och med ett enda knapptryck. Lär dig rita. så var vi alla när vi var unga och dumma ;Dfast oftast inte lika lata http://www.readwritethink.org/materials/comic/ den hittade jag på google på 2 sekunder, där kan du göra allt med några knapptryck, blir ju varken personligt eller assnyggt, men det är enkelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.