Firesplitter Skrivet 26 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Oktober 2008 Hej! Jag såg till min förskäckelse att det inte fanns någon tråd om rayman raving rabbids :( och tänkte därför göra ett så vi som diggar spelet kan diskutera det samt ge varandra tips m.m. Ett forum måste ju börja med ett bra diskuteringsämne så jag tänker börja med frågan: Vilka är era favoritkläder på ettan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GIGGA7 Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Hej! Jag såg till min förskäckelse att det inte fanns någon tråd om rayman raving rabbids :( och tänkte därför göra ett så vi som diggar spelet kan diskutera det samt ge varandra tips m.m. Ett forum måste ju börja med ett bra diskuteringsämne så jag tänker börja med frågan: Vilka är era favoritkläder på ettan? till att börja med har du stavat fel på rayman du har skrivit raman :angry: ettan är tråkig, tvåan är sådär och jag har aldrig gillat ettans kläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firesplitter Skrivet 31 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Hmm.. Jag som mälskar Goth kläderna <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jeape Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 tycker att båda spelen blir tråkiga efter 30 min. Bara jobbigt att stå och vifta på armen så snabbt man kan. Sen på 1an är ju radiosaken helt j*vla sjuk Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firesplitter Skrivet 1 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Jag håller fullständigt med om det där andra.. Men inte det första! Är man ett gäng idioter som har lätt att börja skratta så blir det faktiskt ganska kul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 (redigerat) Värdelöst. Som Jeape redan påpekat så är det inte roligt att bara vifta med en wiimote. WarioWare, det är riktiga grejer det. Det kräver åtminstone lite precision, medan de flesta spelen i Rabbids går att klara genom att vifta med wiimoten så snabbt man kan. Redigerat 2 November 2008 av Moldorm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.