Gäst ihabba123 Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Skrivet 29 Oktober 2008 Skaffade mig gmod nyss. Det är typ som 9an. Eller inte exakt. Men det är riktigt kul! Min brorsa fick också gmod. Har bara en fråga. Hur spelar man lan?
TiredRacoon Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Skrivet 29 Oktober 2008 Skaffade mig gmod nyss. Det är typ som 9an. Eller inte exakt. Men det är riktigt kul! Min brorsa fick också gmod. Har bara en fråga. Hur spelar man lan? LOLZ - Du kryssar i rutan "LAN"
Gäst ihabba123 Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Skrivet 29 Oktober 2008 JAG VET MEN MIN BRORSA KAN INTE SE MIN SERVER OCH JOINA. Sorry för a jag skrev med stora bokstäver. Orkar inte radera och skriva med små B)
TiredRacoon Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Skrivet 29 Oktober 2008 JAG VET MEN MIN BRORSA KAN INTE SE MIN SERVER OCH JOINA. Sorry för a jag skrev med stora bokstäver. Orkar inte radera och skriva med små B) Säg åt honom att kolla under LAN FLIKEN. Sen så måste båda datorerna vara sammankopplade i ett gemensamt nätverk.
Gäst Mindtwistah Skrivet 11 November 2008 Rapport Skrivet 11 November 2008 Man kan lira zombie mod också. Sen så kommer det hela tiden nya saker att leka med som man kan ladda ner på garrysmod.org Du kanske inte märkte "Player vs NPC mods."? Aja.. sant så sant, det kommer mods i stort sätt hela tiden. I alla fall nu. [EDIT] Jag borde ju skjutas för svaret jag gav. Zombie Survival, det enligt mig bästa moddet till Gmod, är INTE Player vs NPC, det är Player vs Player :P
Gäst ihabba123 Skrivet 15 November 2008 Rapport Skrivet 15 November 2008 JAG VET MEN MIN BRORSA KAN INTE SE MIN SERVER OCH JOINA. Sorry för a jag skrev med stora bokstäver. Orkar inte radera och skriva med små B) Säg åt honom att kolla under LAN FLIKEN. Sen så måste båda datorerna vara sammankopplade i ett gemensamt nätverk. OK, tack så mycket. Fixade problemet med din hjälp.
Rekommendera inlägg