Blizz4rd Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 (redigerat) Hej! När jag startar CS så kommer det upp en massa vita textar och siffror nere i högra hörnet som ändras hela tiden, vad beror det på? Snälla skriv om ni vet för det e väldigt jobbigt pg.a att jag bland annat knappt kan se hur mycke pengar jag har eller hur mycke skott jag har kvar -.- Skriv om ni vet för jag börjar bli irriterad på det här nu >.< Redigerat 27 Oktober 2008 av Blizz4rd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Det är din Fpsmätare. För att få bort den så skriver du bara net_graph 0 i konsolen. För att få fram den igen skriver du net_graph 1. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jagekung Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Hej! När jag startar CS så kommer det upp en massa vita textar och siffror nere i högra hörnet som ändras hela tiden, vad beror det på? Snälla skriv om ni vet för det e väldigt jobbigt pg.a att jag bland annat knappt kan se hur mycke pengar jag har eller hur mycke skott jag har kvar -.- Skriv om ni vet för jag börjar bli irriterad på det här nu >.<mm har haft samma problem jag med :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BADAiM Skrivet 31 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2008 Hej! När jag startar CS så kommer det upp en massa vita textar och siffror nere i högra hörnet som ändras hela tiden, vad beror det på? Snälla skriv om ni vet för det e väldigt jobbigt pg.a att jag bland annat knappt kan se hur mycke pengar jag har eller hur mycke skott jag har kvar -.- Skriv om ni vet för jag börjar bli irriterad på det här nu >.< Skriv bara net_graph 0 i consolen, det är bara din fps mätare :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg