Hoppa till innehåll

Vit Text Nere I Högra Hörnet?

Blizz4rd

Rekommendera inlägg

Hej! När jag startar CS så kommer det upp en massa vita textar och siffror nere i högra hörnet som ändras hela tiden, vad beror det på? Snälla skriv om ni vet för det e väldigt jobbigt pg.a att jag bland annat knappt kan se hur mycke pengar jag har eller hur mycke skott jag har kvar -.- Skriv om ni vet för jag börjar bli irriterad på det här nu >.<

Redigerat av Blizz4rd
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst jagekung

Hej! När jag startar CS så kommer det upp en massa vita textar och siffror nere i högra hörnet som ändras hela tiden, vad beror det på? Snälla skriv om ni vet för det e väldigt jobbigt pg.a att jag bland annat knappt kan se hur mycke pengar jag har eller hur mycke skott jag har kvar -.- Skriv om ni vet för jag börjar bli irriterad på det här nu >.<

mm har haft samma problem jag med :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skriv bara net_graph 0 i consolen, det är bara din fps mätare :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...