nilorac Skrivet 27 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2008 Hej! :) Är det nån som vet hur man kan bli vän med en varg så att man kan bli en varulv? För jag försöker att bli vän med den, men den bara sticker kanske bara efter 2-3 thesims timmar. <_< Hur gör jag så den inte sticker hela tiden och att den ska kommer tilbaka? ;) tacksam för svar B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 (redigerat) Den kommer tillbaka efter några nätter. Annars kan du ju fuska och dra upp relationsmätaren på vargen. Fusket hittar du (om du inte vet vad det är) på spel & fusk. Redigerat 29 Oktober 2008 av Moviemaker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 1 November 2008 Rapport Dela Skrivet 1 November 2008 Mitt tips. 1.skriv in fusket boolProp testingcheatsEnabled true när du är i grannskapet. 2.Gå in på familjen. 3.tryck "shift" på simmen och leta efter spawn någonting och när du hittat rätt så ska du leta efter leader of the pack. 4.vargen kommer.stanna tiden och tryck shift på vargen.välj makeselacteble så kan inte vargen gå. Bli vän med den tills den biter dig men det måste vara natt om du vill kunna bli varulv (mellan 19.00-06.00) grattis du har en varulv. vill du inte använda fusk. 1.köp många granar till trädgården och skaffa helst ett barn.det lockar vargar med dessa saker. 2.när vargen kommit försök få in den i huset. 3.inte säker om det går helt men när vargen ä inne ta bort dörren och ordna vägg där.då kan ej vargen rymma tror ja inte. 4.klappa den och bli vän med den tills han biter dig men gör detta på natten för annars går det inte. Hoppas ja hjälpte dig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg