Sidney Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Hej! De flest trailers jag ladda ner nu (4/5 ungefär) är svartvita. Även gamla trailers som varit i färg har blivit svartvita. Trailers jag ladda ner på datorn, lägger in på ett USB-minne och sen in i mitt Ps3 blir svartvita. detta är otroligt irriterande och jag undrar om ni kan hjälpa mig. Har kollat på lite olika inställningar men inte hittat något som funkar. Själva huvudmenyn, de flesta demos, PSNStore, webläsaren och alla dvd-filmer är i färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Kolla under vido settings. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 29 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Ska mixtra lite med inställningarna där och kolla om det blir bättre. Upptäckte en ny sak: När jag laddat ner en trailer till datorn och lagt in på USB-minnet så är den fortfarande i färg. Men sen när jag öppnar USB-minnet genom mitt Ps3 och spelar upp trailen på det viset så är den svartvit, fast trailen fortfarande är kvar på USB-minnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Du måste installera/ladda ner firmware 2.50 igen. Vet inte hur man gör det, men så säger de flesta att man ska göra iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 30 Oktober 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2008 Okej. Vet någon annan hur man laddar ner det? Ska man ladda ner det på Ps3 eller på datorn och sen lägga in på Ps3? Måste man gå in på internet i Ps3 och ladda ner det? Hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.