Då undrar jag bara vilken grafikkort ni har då? :P :D
Själv har man, NVIDIA GeForce 7300 GT och den är ganska bra för mycket bra spel som har den bästa grafiken :D
Då undrar jag bara vilken grafikkort ni har då? :P :D
Själv har man, NVIDIA GeForce 7300 GT och den är ganska bra för mycket bra spel som har den bästa grafiken :D
Har en 1 år gammal laptop med 8400GS, funderar på att köpa en ny dator med 4850 men väntar med det eftersom jag bara spelar WoW
7950GT och 8800GT på mina nyaste datorer.
Köpte nyss Sparkle nVidia GeForce 7600 GS då mitt gamla grafikkort nVidia GeForce 5500 FX gick sönder.
ATI Radeon HD4850 1GB. Sparar ihop till ett ATI Radeon HD4870X2 1GB.
Bra grafikkort ni har ;)
Just nu sitter jag på en ATI Radeon X800
↗ till inläggetDet är sjukt onödigt om du inte spelar i riktigt hög upplösning.ATI Radeon HD4850 1GB. Sparar ihop till ett ATI Radeon HD4870X2 1GB.
XFX GeForce GTX 260 896MB
↗ till inlägget↗ till inläggetDet är sjukt onödigt om du inte spelar i riktigt hög upplösning.ATI Radeon HD4850 1GB. Sparar ihop till ett ATI Radeon HD4870X2 1GB.
Hade tänkt få datorn att klara Crysis med allt på Very High, DX10 och AA på max. Med de nuvarande komponenterna så hade jag bara 20 FPS. ( Ibland droppade det till och med under 20. (med standard upplösningen.) )
↗ till inlägget↗ till inläggetATI Radeon HD4850 1GB. Sparar ihop till ett ATI Radeon HD4870X2 1GB.
Det är sjukt onödigt om du inte spelar i riktigt hög upplösning.
Hade tänkt få datorn att klara Crysis med allt på Very High, DX10 och AA på max. Med de nuvarande komponenterna så hade jag bara 20 FPS. ( Ibland droppade det till och med under 20. (med standard upplösningen.) )
Standardupplösning? Hur hög är den? Jag skulle hellre spela i native upplösning utan AA förresten. Inte ens HD 4870 X2 kommer kunna driva Crysis på Very High med 16xQAA sådär smärtfritt som man vill ha sin fps.
↗ till inlägget↗ till inläggetATI Radeon HD4850 1GB. Sparar ihop till ett ATI Radeon HD4870X2 1GB.
Standardupplösning? Hur hög är den? Jag skulle hellre spela i native upplösning utan AA förresten. Inte ens HD 4870 X2 kommer kunna driva Crysis på Very High med 16xQAA sådär smärtfritt som man vill ha sin fps.
1680x1050
8600GT. Ska fixa helt ny data nästa år så då blir det andra bullar :D
1680x1050
Bra och nice upplösning säger jag bara:D
Den är bra för WoW ^^
XFX GeForce 9800 GTX+ (Black Edition) 512MB
http://resources.vr-zone.com.sg/tux/xfx_black/1496.jpg
↗ till inläggetNice, vart har du köpt det ifrån? :oXFX GeForce 9800 GTX+ (Black Edition) 512MB
↗ till inläggetByggde inte du nyss en ny dunder data eller? Typ med tre st GTX 280? Har du sålt den kanske?Just nu sitter jag på en ATI Radeon X800
↗ till inlägget↗ till inläggetNice, vart har du köpt det ifrån? :oXFX GeForce 9800 GTX+ (Black Edition) 512MB
www.komplett.se
↗ till inläggetDet var ett skämt, hos min moder kör jag på ett X1950 Pro och hos min fader ett X800↗ till inläggetByggde inte du nyss en ny dunder data eller? Typ med tre st GTX 280? Har du sålt den kanske?Just nu sitter jag på en ATI Radeon X800
Båda är väldigt bra kvalitékort.
Har alla så dyra grafikkort!! över 4 tusen nästan! Jämförde med pricerunner!
<_<
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in