Offspring9 Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 Vilket zelda spel tycker ni är bäst! Själv tycker jag windwaker är bäst! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 :huh: Jag har windwaker och det är skit kul men min favorit är självklart twilight princess. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 29 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2008 A Link to the Past. Har ni inte spelat det kan ni inte svara på denna fråga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 8 November 2008 Rapport Dela Skrivet 8 November 2008 Finns många såna här trådar redan men, men... OoT och MM är väl bäst, sedan OoS och OoA samt TWW. Bland de sämsta är Twilight Princess. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 14 November 2008 Rapport Dela Skrivet 14 November 2008 Finns många såna här trådar redan men, men... OoT och MM är väl bäst, sedan OoS och OoA samt TWW. Bland de sämsta är Twilight Princess. http://www.fuska.se/forum/Favorit_Zelda_Spel-t99517.html:( Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg