fredu Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Gör de dåDen är redan JPEG. JPEG är inte sådär, när man zoomar e de fullt av konstiga prickar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Gör de då Den är redan JPEG. JPEG är inte sådär, när man zoomar e de fullt av konstiga prickar JPEG är inte ett bra filformat att spara sprites i. Så det är inte konstigt att det blir så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 2 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 jag vet inte hur man byter :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Du sparar om den, efter namnet skriver du typ pokemon.bmp/pokemon.png Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 2 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 ok.så här då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 ok.så här då?Det är bra, förutom att bilden är så stor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 2 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 hur då stor? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 Bilden är 12345 pixlar bred, och nästan allt av det är vitt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thumbzup Skrivet 2 November 2008 Rapport Dela Skrivet 2 November 2008 som rubriken lyder.Skriv beställningar så gör jag domLugia och Kyogre B) Groudon och Scyther Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredu Skrivet 3 November 2008 Rapport Dela Skrivet 3 November 2008 ok.så här då? Mycket bättre, bara att bilden är för stor.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 4 November 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 (anton99 @ 29/10-2008 19:10:38) som rubriken lyder.Skriv beställningar så gör jag dom Lugia och Kyogre B) Groudon och Scyther här lugialoverpokemon2.bmpfr3du är det här bättre med stor leken Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 4 November 2008 Rapport Dela Skrivet 4 November 2008 Jag tycker att det är mycket bättre med storleken. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg