Bordskanten Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Varför ska vi som inte spammat eller inte gjort regelbrott behöva lida för att andra gjort regelbrott? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nogger Mint Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 det är ett a-s Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Om Admin skulle skrivit det här imorn då..e det e skämt då..fast det kanske e ett skämt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 (redigerat) Är det sant så är det illa, har inte fått en varning, sen bara få en rakt av, är inte alls kul. Det är AS TRADIGT!! Redigerat 1 April 2004 av ptniklas1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 jaa.om det e sant..Admin var inne typ en liten stund när jag var inne.då hade typ 5 st svarat på det här..han borde ha skrivit nåt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 1 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 April April... självklart är detta ett Aprilskämt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Den var faktiskt ett jätte bra skämt Admin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
leffe Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Jaaa aDmIn dEt VaR dEt BäSta aPRILskäMMtet jAg NågonSin gÅtt På. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 (redigerat) Vi har beslutat att samtliga användare på forumet kommer att få en varning inom kort. Detta då många regelbrott begås och vi vill hålla forumet rent. Så inom kort kommer ni alla ha en extra varning. Vi hoppas därför på mindre regelbrott i framtiden =) Phu... Där lurade du mig Admin :PAttans nästa år ska jag lura dig allt om jag kommer ihåg det! Redigerat 2 April 2004 av Rowyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 O, alla lurar mig. Bra skämt admin! B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 De som gick på de där är totalt blåsta... men det var ganska bra.. ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thunder Skrivet 2 April 2004 Rapport Dela Skrivet 2 April 2004 Det var tur att det var skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.